خوش و بش
شعري از الف. مهر
شعري از الف. مهر
سلام آسمان سلام !
چند تكه ابر مي خواستم
براي دوردست نگاهم
لطفا سفيد و پنبه يي باشد!
چند تكه ابر مي خواستم
براي دوردست نگاهم
لطفا سفيد و پنبه يي باشد!
سلام خورشيد سلام !
چند لحظه فلق مي خواستم
اگر نداشتيد شفق هم خوب است
مي خواهم واژه هايم را حنايي كنم
چند لحظه فلق مي خواستم
اگر نداشتيد شفق هم خوب است
مي خواهم واژه هايم را حنايي كنم
پيوند براي خواندن همه شعر: http://musicashraf.com/…/%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%A8%…/

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر