۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

خوش و بش ـ الف مهر


خوش و بش
شعري از الف. مهر
سلام آسمان سلام !
چند تكه ابر مي خواستم
براي دوردست نگاهم
لطفا سفيد و پنبه يي باشد!
سلام خورشيد سلام !
چند لحظه فلق مي خواستم
اگر نداشتيد شفق هم خوب است
مي خواهم واژه هايم را حنايي كنم
پيوند براي خواندن همه شعر: http://musicashraf.com/…/%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%A8%…/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر