۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

داستانك زيباى با كدام عينك ميبينيم

پيوند براي خواندن همه داستان:
http://musicashraf.com/…/%D8%A8%D8%A7-%D9%83%D8%AF%D8%A7%D…/

پيرمردي روي نيمکت نشسته بود، کلاهش را روي سرش کشيده بود و استراحت مي کرد. سواري نزديک شد و از او پرسيد: هي آقا ! سوالي دارم.
پيرمرد گفت بفرما جوان
جوان پرسيد: مردم اين شهر چه جور آدمهايي هستند؟
پيرمرد گفت: مردم شهر تو چه جوريند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر