۱۳۹۴ اردیبهشت ۷, دوشنبه

نــــــــــــــــــــــامـــــــــــــــــــــــــــه

لينك كامل مطلب: http://goo.gl/Ul3Sd0


«نامه ي من درروز كارگر به شما»

از م. شوق

بر برگه ي قرارداد سفيد امضايم
نامه يي براي شما مينويسم
با اين آغاز: «روز بردگان را جشن نگيريد»!
چرا كه برده داران
اين روزها
................................
................................


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر