۱۳۹۴ تیر ۲۹, دوشنبه

نامه اي از گابريل گارسيا ماركز


اگر پروردگار لحظه‌ يي از یاد می‌بُرد که من آدمکی مردنی بیش نیستم و فرصتی ولو کوتاه برای زنده ماندن به من می‌داد، از این فرصت به بهترین وجه استفاده می‌کردم. . 
http://goo.gl/KPuae4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر